ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Την Άνοιξη είναι ώρα για σπαράγγια

Την Άνοιξη είναι ώρα για σπαράγγια

Μιας και τα σπαράγγια βρίσκονται τώρα στην καλύτερή τους εποχή, δείτε τι σας… επιφυλάσσουν, εκτός από γεύση, και προτιμήστε τα στην πράσινη ή τη μοβ εκδοχή τους.


Ένα πιάτο με ψητά σπαράγγια, περιχυμένα με μπαλσάμικο, είναι αρκετό για να σας ανοίξει την όρεξη, έτσι δεν είναι; Τα σπαράγγια όμως δεν είναι μόνο ένα καλό ορεκτικό: οχτώ μίσχοι σπαραγγιού έχουν πάνω από 3 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ γενικότερα είναι γεμάτα βιταμίνες, με το φυλλικό οξύ (βιταμίνη Β9), την A, τη C, την E και την Κ να φιγουράρουν ανάμεσα στα θρεπτικά συστατικά του.

Η βιταμίνη Α μας ωφέλει στην όραση, ενώ η C ενισχύει το ανοσοποιητικό μας, προστατεύοντάς μας από ιώσεις και ασθένειες. Η βιταμίνη Ε προφυλάσσει από τις ελεύθερες ρίζες και είναι απαραίτητη για τη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων και μυϊκών κυττάρων, ενώ η βιταμίνη Κ παίζει σημαντικό ρόλο στην πήξη του αίματος και το φυλλικό οξύ απαιτείται στη σύνθεση, τη διόρθωση και τη λειτουργία του DNA και του RNA.

Την Άνοιξη είναι ώρα για σπαράγγια

Μαζί με το αβοκάντο, το κατσαρό λάχανο και τα λαχανάκια Βρυξελλών, τα σπαράγγια αποτελούν μια ιδιαιτέρως καλή πηγή γλουταθειόνης, μιας αποτοξινωτικής ουσίας που βοηθά στη διάσπαση καρκινογόνων και άλλων μορίων που είναι βλαβερά για την υγεία, όπως οι ελεύθερες ρίζες.

Περιέχουν υψηλά επίπεδα του αμινοξέος ασπαραγγίνη και δρουν ως φυσικό διουρητικό που βοηθάει τον οργανισμό μας να απομακρύνει τις τοξίνες και να «ξεφορτωθεί» το πλεονάζον νάτριο.

Τα σπαράγγια βρίσκονται ανάμεσα σε αυτά τα φρούτα και λαχανικά που διατηρούν τα χαμηλότερα υπολείμματα μικροβιοκτόνων, κάτι που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να αγχωθείτε να τα απολαύσετε βιολογικά. Καλού κακού, όμως, δείξτε προτίμηση στη βιολογική τους εκδοχή.

ΠΗΓΗ: www.clickatlife.gr

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close