ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τροφές με σίδηρο: Με τι να τις ταιριάξετε για μεγαλύτερη απορρόφηση του μετάλλου

Τροφές με σίδηρο: Με τι να τις ταιριάξετε για μεγαλύτερη απορρόφηση του μετάλλου

Η επαρκής πρόσληψη σιδήρου είναι απαραίτητη για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Μερικές φορές είναι δύσκολο να καλύψουμε μέσω της διατροφής μας τις καθημερινές ανάγκες του οργανισμού μας σε σίδηρο και ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση αποτελεί η αποτελεσματική απορρόφηση του σιδήρου που λαμβάνουμε.


Ο σίδηρος που παρέχουν τα ζωικά προϊόντα (αιμικός) διαφέρει από τον σίδηρο που παρέχουν τα φυτικά προϊόντα (μη αιμικός). Ο μη αιμικός σίδηρος δεν απορροφάται τόσο εύκολα όσο ο αιμικός, επομένως τα άτομα που καταναλώνουν σπάνια κρέας ενδέχεται να παρουσιάσουν έλλειψη του μετάλλου.

Όταν ο σίδηρος συνδυάζεται με τη βιταμίνη C, ο ρυθμός απορρόφησής του ενισχύεται έως και κατά έξι φορές! Πάρτε μερικές ιδέες για συνδυασμούς τροφών που εγγυώνται μεγαλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.

  1. Σπανάκι + κόκκινη πιπεριά
  2. Μπρόκολο + ντομάτα
  3. Μαύρα φασόλια + λάχανο
  4. Λαχανίδα + πορτοκάλι
  5. Φακές + λαχανάκια Βρυξελλών
  6. Μαύρη σοκολάτα + φράουλες

ΠΗΓΗ: www.onmed.gr

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close