ΟΜΟΡΦΙΑ

Επίπεδη κοιλιά: Μύθοι και αλήθειες, τροφές και ασκήσεις για να την αποκτήσετε

Επίπεδη κοιλιά: Μύθοι και αλήθειες, τροφές και ασκήσεις για να την αποκτήσετε

Το επίμονο λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιά είναι εφιάλτης για άντρες και γυναίκες.


Η συνταγή για να απαλλαγείτε και να αποκτήσετε το σώμα που ονειρεύεστε είναι απλή και περιλαμβάνει τη μείωση του ποσοστού λίπους στο σώμα σε συνδυασμό με την αποτελεσματική εκγύμναση των κοιλιακών μυών.

Για να σμιλέψετε τους κοιλιακούς σας, χρειάζεται αρχικά να προσθέσετε πηγές πρωτεΐνης στο καθημερινό σας διατροφολόγιο. Τα αβγά, το κοτόπουλο, ο σολομός και το γιαούρτι είναι μερικές από τις καλύτερες και πιο υγιεινές πηγές πρωτεϊνών. Το ψωμί ολικής άλεσης και το καστανό ρύζι είναι επίσης καλές πηγές σύνθετων υδατανθράκων, θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για να έχετε ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Θα πρέπει, αντιθέτως, να αποφεύγετε τους απλούς υδατάνθρακες, όπως αυτοί που παρέχουν τα λευκά ζυμαρικά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Θα πρέπει να καταναλώνετε τουλάχιστον 150 γραμμάρια πρωτεϊνών την ημέρα για να καταφέρετε να αυξήσετε αισθητά τη μυϊκή σας μάζα.

Όσον αφορά τη γυμναστική, μην εστιάζετε αποκλειστικά στους κοιλιακούς. Ειδικά αν δεν γίνονται σωστά, οι ασκήσεις αυτές μπορεί να οδηγήσουν σε τραυματισμό στη μέση και τη σπονδυλική στήλη γενικότερα. Συμβουλευτείτε γυμναστή ώστε να σας προτείνει εναλλακτικές ασκήσεις σε όρθια στάση ή απλώς βάλτε στη ζωή σας το τρέξιμο ή κάποιο άθλημα όπως το τένις, καθώς βοηθούν να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να συρρικνώσετε τα αποθέματα λίπους στο σώμα σας.

Μύθοι και αλήθειες για το συσσωρευμένο λίπος

1. Η πείνα είναι η ιδανική στρατηγική για να μειώσετε τα αποθέματα λίπους: Λάθος! Θα πρέπει να τρώτε κάθε 3 ώρες περίπου ώστε το σώμα να συνεχίζει να καταναλώνει ενέργεια (θερμίδες).

2. Η δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες είναι απαραίτητη για να απαλλαγούμε από το λίπος: Λάθος! Τέτοιου είδους δίαιτες απλώς περιορίζουν την πείνα και μειώνουν την κατακράτηση υγρών.

3. Οι κοιλιακοί είναι οι ιδανικές ασκήσεις για το λίπος στην κοιλιά: Λάθος! Μεμονωμένα, οι κοιλιακοί δεν αρκούν για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά.

4. Οι καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις (ασκήσεις τύπου cardio) είναι ο μόνος τρόπος να απαλλαγείτε από το συσσωρευμένο λίπος: Λάθος! Οι στοχευμένες ασκήσεις με βάρη μπορεί να αποδώσουν καλύτερα αποτελέσματα.

5. Πρέπει να γραφτείτε γυμναστήριο για να απαλλαγείτε από το περιττό λίπος: Λάθος! Μπορείτε να πάτε για τρέξιμο, για ποδήλατο ή να κάνετε ασκήσεις στο σπίτι. Με πειθαρχία και σωστό πρόγραμμα μπορείτε να πετύχετε αντίστοιχο αποτέλεσμα.

Πηγή : http://www.onmed.gr/

Add Comment

Click here to post a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close