ΟΜΟΡΦΙΑ

Καλη-μέρα! Οι πιο εύκολες ασκήσεις γυμναστικής για μία ημέρα γεμάτη… ενέργεια

Καλη-μέρα! Οι πιο εύκολες ασκήσεις γυμναστικής για μία ημέρα γεμάτη... ενέργεια

Μήνες τώρα λέτε, πως μετά τη δουλειά θα πεταχτείτε για λίγο στο γυμναστήριο. Μέχρι στιγμής δεν τα έχετε καταφέρει και εν μέρει σας νιώθουμε. Από τη μία η κούραση της ημέρας, από την άλλη η αίσθηση της πείνας που έχει κάνει την εμφάνισή της, τα αθλητικά σας έχουν μείνει τόσο καιρό απάτητα.


Η λύση είναι μία και μάλιστα η καλύτερη. Ρυθμίστε το ξυπνητήρι σας 15-20 λεπτά νωρίτερα (ναι ναι μπορείτε, μη γκρινιάζετε), ανοίξτε το ραδιόφωνο και επιδοθείτε σε μερικές ασκήσεις γυμναστικής. Η πρωινή εκγύμναση θεωρείται από όλους και η καλύτερη. Το σώμα σας γυμνάζεται, καίει περισσότερες θερμίδες και εσείς πηγαίνετε στη δουλειά με γεμάτες μπαταρίες. Δείτε μερικές ασκήσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε και μην ξεχάσετε το… ξυπνητήρι.

Πηδηματάκια: Μία γρήγορη άσκηση για να… ζεσταθείτε και να κάψετε μερικές θερμίδες. Κάνετε εναλλάξ 20 κλασσικά πηδηματάκια, 20 πηδηματάκια με ψηλά το γόνατο και άλλα 20 με φτέρνες προς τα πίσω.

4b1c572fe86e5841 1545977b1743e558 Jump-Squat.jpg.xxxlarge.xxxlarge 876ee

Σανίδα: Σταθείτε μπρούμυτα και στηριχτείτε στους αγκώνες σας. Τεντώστε τα πόδια σας και σχηματίστε μία σανίδα με το σώμα σας. Σφίξτε αρκετά καλά την κοιλιά σας και μείνετε εκεί για 30 δευτερόλεπτα. Σε περίπτωση που νιώσετε ένα τρέμουλο στην κοιλιά και τα πόδια σας, μην ανησυχήσετε καθώς είναι το καλύτερο σημάδι, πως κάνετε σωστά την άσκηση.

Push ups: Τοποθετήστε τις παλάμες σας στο ύψος των ώμων σας και φροντίστε τα δάχτυλά σας να κοιτούν προς τα εμπρός. Η πλάτη σας, οι γοφοί σας και τα πόδια σας πρέπει να δημιουργούν μία ευθεία γραμμή και η κοιλιά σας να είναι σφιχτή. Δώστε ώθηση στο σώμα σας και ανεβείτε προς τα επάνω με τη δύναμη των χεριών σας. Εκτελέστε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

Καθίσματα στον… τοίχο: Ακουμπήστε το σώμα σας πάνω σε έναν τοίχο και τα πόδια σας λίγο πιο ανοιχτά, ώστε να σχηματίζετε μία γωνία περίπου 20-30 μοίρες. Τοποθετήστε τα χέρια στη μέση(ή το πλάι) και κάνετε καθίσματα προς τα κάτω μέχρι να δημιουργήσετε γωνία 90 μοιρών. Εκτελέστε 2 σετ των 15 επαναλήψεων.

core-exercises-wall-squat 2ff3c

Μην ξεχάσετε φυσικά να κάνετε stretching μετά το τέλος της προπόνησής σας και να ανανεώσετε το ραντεβού σας για την επόμενη… ημέρα!

 

Πηγή: http://www.queen.gr/

Add Comment

Click here to post a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close