ΟΜΟΡΦΙΑ ΧΡΗΣΙΜΑ

Γυμναστική στο σπίτι: Πλήρες πρόγραμμα μέσα σε 6′ (εικόνες)

Γυμναστική στο σπίτι: Πλήρες πρόγραμμα μέσα σε 6' (εικόνες)

Η διάσημη Αμερικανίδα γυμνάστρια Jillian Michaels σας προτείνει ένα ολιγόλεπτο πρόγραμμα γυμναστικής, που δεν αφήνει καμία μυική ομάδα του σώματος… παραπονεμένη και είναι ειδικά προσαρμοσμένο για άτομα που δεν έχουν πολύ ελεύθερο και θέλουν να γυμναστούν στο σπίτι.


Η κάθε άσκηση είναι διάρκειας 30″ και ο γενικός κανόνας έχει το όνομα «3-2-1», κάτι που αντιστοιχεί σε 3 λεπτά ασκήσεων ενδυνάμωσης (ασκήσεις 1-3), 2 λεπτά ασκήσεων υψηλής έντασης (ασκήσεις 4 και 5) και 1 λεπτό αποκατάστασης (ασκήσεις 6 και 7).

Άσκηση 1

Γυμναστική στο σπίτι: Πλήρες πρόγραμμα μέσα σε 6' (εικόνες)

Άσκηση 2

Γυμναστική στο σπίτι: Πλήρες πρόγραμμα μέσα σε 6' (εικόνες)

Άσκηση 3

Γυμναστική στο σπίτι: Πλήρες πρόγραμμα μέσα σε 6' (εικόνες)

Άσκηση 4

Γυμναστική στο σπίτι: Πλήρες πρόγραμμα μέσα σε 6' (εικόνες)

Άσκηση 5

Γυμναστική στο σπίτι: Πλήρες πρόγραμμα μέσα σε 6' (εικόνες)

Άσκηση 6

Γυμναστική στο σπίτι: Πλήρες πρόγραμμα μέσα σε 6' (εικόνες)

Άσκηση 7

Γυμναστική στο σπίτι: Πλήρες πρόγραμμα μέσα σε 6' (εικόνες)

Πηγή : http://www.onmed.gr/

Add Comment

Click here to post a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close