ΔΙΑΤΡΟΦΗ

5 ποτά που μειώνουν το στρες

Σε περιόδους που ο οργανισμός μας βρίσκεται υπό πίεση και νιώθουμε στρες, μερικά… συγκεκριμένα ποτά, μπορούν να μας βοηθήσουν να μειώσουμε το άγχος και την κόπωση και να αισθανθούμε καλύτερα.
Η μείωση του στρες, μπορεί να είναι τόσο απλή, όσο το να πίνουμε περισσότερο νερό ή ένα ποτήρι ζεστό γάλα πριν κοιμηθούμε ή ακόμη το να πίνουμε ένα φλιτζάνι τσάι την ημέρα. Δεν είναι μύθος! Αντί να καταφεύγετε σε φαρμακευτικά σκευάσματα και περίπλοκες μεθόδους, δοκιμάσετε να διώξετε το άγχος με τα παρακάτω ποτά.
Είτε το στρες προκαλείται από την εργασία, το σχολείο ή προσωπικά θέματα, είναι πάντα μια δυσάρεστη κατάσταση που εισβάλλει στη ζωή μας και μας επηρεάζει με διάφορους τρόπους. Μπορεί να επηρεάσει τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας, να κάνει το κεφάλι και το σώμα μας να πονά και αν δεν το διαχειριστούμε καλά, το υπερβολικό άγχος μπορεί να μας οδηγήσει σε περαιτέρω προβλήματα υγείας.
Η πρώτη μας, φυσική αντίδραση στο στρες είναι να προσπαθήσουμε να βρούμε μια θεραπεία. Είτε πρόκειται για το φαγητό, το ποτό, φάρμακα, άσκηση ή τεχνικές χαλάρωσης, υπάρχουν πολλές θεραπείες για το άγχος. Αλλά ένας από τους πιο φυσικούς και αποτελεσματικούς τρόπους για την ανακούφιση του στρες, είναι η κατανάλωση ορισμένων ποτών, που έχουν αποδειχθεί ότι το μειώνουν.
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα αισθανθείτε ανήσυχοι και αγχωμένοι, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα από τα παρακάτω ποτά. Μπορεί να καταφέρουν να μειώσουν το στρες σας πολύ πιο γρήγορα από ό, τι άλλες μέθοδοι, χαλαρώνοντας τους μυς σας, μειώνοντας τις στρεσογόνες ορμόνες και την αρτηριακή πίεση.
Δείτε ποια είναι…
Νερό

Για την ανακούφιση του στρες, ένας απλός τρόπος είναι να πίνετε περισσότερο νερό. Το σώμα μας χρειάζεται νερό για να λειτουργήσει καλύτερα, ενώ αντίθετα η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε άγχος. Επιπλέον, το νερό μας διατηρεί ενεργούς και αποβάλλει τις τοξίνες από τον οργανισμό μας.

Ζεστό γάλα
Το να πίνουμε ένα ποτήρι γάλα πριν κοιμηθούμε ή οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσουμε το άγχος. Το γάλα περιέχει την υδρολυµένη πρωτεΐνη Lactium, η οποία βοηθά το σώμα να χαλαρώσει, μειώνοντας την αρτηριακή πίεση. Επίσης περιέχει κάλιο, που βοηθά στη χαλάρωση των μυών.


Τσάι από βότανα
Πιείτε ένα φλιτζάνι τσάι για να χαλαρώσετε. Μπορεί όλα τα ροφήματα να είναι χαλαρωτικά, αλλά ορισμένα βότανα έχουν αποδειχθεί επιστημονικά ως ό,τι καλύτερο για την ανακούφιση του στρες. Μερικά από τα καλύτερα είναι η βαλεριάνα, η μαντζουράνα, το λουλούδι του πάθους και το βαλσαμόχορτο.

Φυσικός χυμός φρούτων

Οι χυμοί που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, όπως ο χυμός πορτοκαλιού και γκρέιπφρουτ και ο χυμός φράουλας, βοηθούν στη μείωση των επιπέδων του άγχους, μειώνοντας τα επίπεδα των ορμονών του στρες στο σώμα, όπως η κορτιζόλη.

Αλκοόλ (;)
Ενώ το αλκοόλ είναι γενικά γνωστό πως ανακουφίζει το άγχος, τα αποτελέσματά του ποικίλλουν ανάλογα με το πώς το σώμα ενός ατόμου αντιδρά σε αυτό. Ενώ λοιπόν μπορεί να ανακουφίσει το αίσθημα πίεσης για κάποιους, για κάποιους άλλους μπορεί να προκαλέσει άγχος, οπότε καλό είναι να το καταναλώνετε με προσοχή και φυσικά με μέτρο.

clickatlife.gr



Σας άρεσε το άρθρο? Μοιραστείτε το!

Add Comment

Click here to post a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close