ΥΓΕΙΑ

7 απλοί τρόποι για να προλάβω την ημικρανία;

Όλοι μας έχουμε βιώσει ένα βασανιστικό πονοκέφαλο έστω και μία φορά στη ζωή μας. Για 1 στους 2 Έλληνες, όμως, η ταλαιπωρία αυτή είναι αρκετά συχνή, ενώ για το 15-20% το πρόβλημα είναι τόσο έντονο,που επηρεάζει την επαγγελματική και κοινωνική τους ζωή.

7 απλοί τρόποι για να  προλάβω την ημικρανία;


  1. Aποφεύγουµε τις τροφές στις οποίες έχουµε διαπιστώσει ότι έχουµε ευαισθησία.
  2. Λαµβάνουµε τακτικά γεύµατα στη διατροφή µας. 
  3. Aποφεύγουµε οποιαδήποτε εξαντλητική δίαιτα αδυνατίσµατος.
  4.  Πίνουµε άφθονο νερό (2 λίτρα ηµερησίως). 
  5.  Περιορίζουµε (όχι πλήρης στέρηση) τα ποτά που περιέχουν καφεΐνη και  αλκοόλ. Έχει βρεθεί ότι τα λιπαρά ψάρια βοηθούν στην πρόληψη των ηµικρανιών.
  6.  Έρευνα στις Hνωµένες Πολιτείες έδειξε ότι τα συµπληρώµατα ιχθυελαίων µείωσαν στο µισό τις κρίσεις ηµικρανίας και ελάττωσαν την έντασή τους.
  7.  Ελέγχουµε προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίµων για ορισµένα «E» (νιτρώδη και νιτρικά άλατα).
  8.  Mπορούµε να λαµβάνουµε προληπτικά συµπληρωµατικές δόσεις βιταµίνης B2 και µαγνησίου, αφού πρώτα µιλήσουµε µε τον γιατρό µας.

Add Comment

Click here to post a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close