ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόση καφεΐνη μπορώ να καταναλώνω κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Πόση καφεΐνη μπορώ να καταναλώνω κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;


Μία από τις ωραιότερες περιόδους της ζωής σου, όπως είναι η εγκυμοσύνη, συνδέεται από την πρώτη κιόλας μέρα με περιορισμούς σε συνήθειες που αγαπάς.

Μία από τις πιο κοινές «απαγορεύσεις» είναι εκείνη του καφέ. Ωστόσο, προτού στερηθείς αγαπημένες γεύσεις καλό είναι να γνωρίζεις τι συστήνουν οι ειδικοί.

Το American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) συμβουλεύει τις εγκυμονούσες γυναίκες ότι μπορούν να προσλαμβάνουν καθημερινά μέχρι 200mg καφεΐνης, ποσότητα που αντιστοιχεί περίπου σε ένα φλιτζάνι καφέ.

Loading...

Πού βρίσκεται η καφεΐνη;

Η ποσότητα καφεΐνης σε μία μερίδα καφέ ποικίλλει, ανάλογα με το είδος του καφέ και τον τρόπο παρασκευής του. Επιπλέον, για να διαχειριστείς σωστά την πρόσληψη καφεΐνης, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι αυτή υπάρχει και στα ακόλουθα τρόφιμα και ροφήματα, όπως: τσάι, αναψυκτικά τύπου κόλα, ενεργειακά ποτά, σοκολάτα.

Η καφεΐνη επίσης υπάρχει σε φυτικά προϊόντα και μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων φαρμάκων για τον πονοκέφαλο, το κρυολόγημα και την αλλεργία. Διαβάστε προσεκτικά τις ετικέτες των φαρμάκων.

Συμβουλές για να μην ξεπεράσετε την συνιστώμενη πρόσληψη καφεΐνης κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης:

Εάν έχετε αδυναμία στον καφέ μπορείτε να δοκιμάσετε τη μετάβαση σε ντεκαφεϊνέ.

Σύμφωνα με τον κανονισμό που ισχύει στις Ευρωπαϊκές αγορές, «ντεκαφεϊνέ» χαρακτηρίζεται ο καφές, το περιεχόμενο καφεΐνης του οποίου είναι λιγότερο από 0,1% στους καβουρδισμένους κόκκους καφέ και από 0,3% στον διαλυτό/στιγμιαίο καφέ.

Μια πολύ καλή εναλλακτική είναι ο ελληνικός καφές, χωρίς καφεΐνη, που εξακολουθεί να διατηρεί αναλλοίωτα τα αντιοξειδωτικά συστατικά του, χάρη στο φυσικό τρόπο αποκαφεϊνοποίησης με νερό, όπου χρησιμοποιείται απλό νερό για να απομακρύνει την καφεΐνη από τους κόκκους του καφέ ακριβώς πριν το καβούρδισμά τους. Η διαδικασία αυτή συχνά αναγράφεται στην συσκευασία του ελληνικού ντεκαφεϊνέ. Με απλά λόγια, ο πράσινος καφές βυθίζεται στο νερό, η περιεχόμενη καφεΐνη διαλύεται και απομακρύνεται. Στη συνέχεια, ακολουθεί η διαδικασία της άλεσης και του καβουρδίσματος, όπου απελευθερώνονται τα φυσικά αρώματα του καφέ. Κατά συνέπεια, ο καφές διατηρεί όλο το άρωμα και τη γεύση του καφέ, χωρίς να περιέχει καφεΐνη.

Επομένως, εάν διάγετε εγκυμοσύνη, και αγαπάτε τον καφέ, μπορείτε να τον απολαύσετε αλλά με μέτρο.

ΠΗΓΗ: www.onmed.gr

loading...

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close