ΥΓΕΙΑ

Συμβουλές γυμναστικής για να προστατέψετε τα γόνατά σας

Συμβουλές γυμναστικής για να προστατέψετε τα γόνατά σας

Τα προβλήματα με τα γόνατα είναι ένα αρκετά συχνό φαινόμενο, που ταλαιπωρεί πολύ κόσμο και τον αποθαρρύνει από το να γυμνάζεται.
Αν έχετε κάποια ευαισθησία ή θέλετε να αποφύγετε την επιβάρυνση των γονάτων σας, σας παραθέτουμε κάποιες βασικές οδηγίες εκγύμνασης :

Τι πρέπει να κάνουμε
– Ασκήσεις κατά τις οποίες το πέλμα δεν είναι στον αέρα, αλλά ακουμπά σε κάποια επιφάνεια. Σε αυτό θα σας βοηθήσουν συγκεκριμένα όργανα στο γυμναστήριο όπως ο διάδρομος, το ελλειπτικό στεπ, οι προβολές, το leg press και το ποδήλατο αλλά τοποθετημένο σε συγκεκριμένη θέση με τη σέλα να βρίσκεται στο ίδιο ύψος με τη λεκάνη.
– Διατάσεις της γάμπας, των οπισθίων μηριαίων, του τετρακέφαλου και των απαγωγών.
– Ενδυνάμωση της κεφαλής του τετρακέφαλου που κρατάει την επιγονατίδα στο κέντρο της ώστε να αποφευχθεί η χονδροπάθεια.
– Κολύμπι και aqua aerobic.
– Προτιμήστε μαλακά δάπεδα άσκησης (π.χ. στο τένις παίξτε σε χόρτο ή χώμα)
– Κάντε οπωσδήποτε καλό ζέσταμα και σίγουρα αποθεραπεία με διατάσεις και πάγο
– Η χρήση αντικραδασμικών αθλητικών παπουτσιών που κρατάνε το πέλμα σταθερό είναι απαραίτητη.


Τι πρέπει να αποφεύγουμε

– Την ανάβαση και κατάβαση σκαλιών, τα βαθιά καθίσματα και τις ανηφόρες.
– Ασκήσεις που προκαλούν πολλούς κραδασμούς όπως τρέξιμο, αεροβική και μηχανήματα δόνησης.
– Τα βαριά αθλητικά παπούτσια.

Loading...

 

 

neadiatrofis.gr

loading...

Add Comment

Click here to post a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close