ΟΜΟΡΦΙΑ ΥΓΕΙΑ

Τροφές για υγιή οστά

Όταν πρόκειται για την οικοδόμηση γερών οστών, υπάρχουν δύο βασικά θρεπτικά συστατικά: το ασβέστιο και η βιταμίνη D. Το ασβέστιο υποστηρίζει τα οστά και την δομή των δοντιών σας, ενώ η βιταμίνη D βελτιώνει την απορρόφηση του ασβεστίου και την ανάπτυξη των οστών. Αυτές τις θρεπτικές ουσίες είναι σημαντικό να τις λαμβάνουμε από παιδιά, αλλά μπορούν επίσης να βοηθήσουν καθώς μεγαλώνουμε. Σήμερα, σας προτείνουμε 10 τροφές για έχετε πάντα υγιή οστά.


-Γιαούρτι: Οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν βιταμίνη D μέσω της έκθεσης τους στον ήλιο, αλλά ορισμένα τρόφιμα, όπως το γιαούρτι, είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνη D. Ένα φλιτζάνι γιαούρτι μπορεί να είναι ένα «κρεμώδης» τρόπος για να λαμβάνετε καθημερινά το ασβέστιο σας.

-Γάλα: τρία ποτήρια άπαχο γάλα την ημέρα σας παρέχει με 30% το 100% της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης ασβεστίου.

Loading...

-Τυρί: πάντα με μέτρο, δύο φέτες τυρί όπως τσένταρ περιέχει περισσότερο από 30% της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης του ασβεστίου.

-Σαρδέλες: αυτά τα μικρά ψάρια έχουν εκπληκτικά υψηλά επίπεδα βιταμίνης D και ασβεστίου.

-Σολομός: ο σολομός είναι γνωστός για τα ωμέγα 3 λιπαρά του. Γνωρίζατε ότι 250 γρ. σολομού περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης D.

-Σπανάκι: ένα φλιτζάνι βρασμένο σπανάκι περιέχει φυτικές ίνες, σίδηρο και βιταμίνη Α.

-Δημητριακά ολικής αλέσεως: ορισμένα δημητριακά όπως τα ολικής αλέσεως περιέχουν έως και 25% της ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης D.

-Τόνος: αυτό το λιπαρό ψάρι είναι μια καλή πηγή βιταμίνης D. Μάθετε λοιπόν ότι 250 γρ. τόνου σε κονσέρβα περιέχουν περίπου 39% της ημερήσιας δόσης σε βιταμίνη D.

manamia.gr
Σας άρεσε το άρθρο? Μοιραστείτε το!

Add Comment

Click here to post a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Calendar

Νοέμβριος 2013
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ   Δεκ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close