ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Aσβέστιο: ελιξίριο νεότητας


Σύμφωνα με νεότερες έρευνες, το ασβέστιο επιβραδύνει τα συμπτώματα της γήρανσης…

Το ασβέστιο (calcium) αποτελεί το 1,5% του βάρους του σώματός μας. Το 99% βρίσκεται στα οστά και το 1% στα δόντια, το δέρμα και το πλάσμα του αίματος. Το ασβέστιο συμβάλλει μαζί με το φωσφόρο στην οστεοποίηση, στη νευρομυϊκή μεταβίβαση των ερεθισμάτων, ενώ είναι απαραίτητο στην πήξη του αίματος.

Νεότερες έρευνες έδειξαν ότι επιβραδύνει τα συμπτώματα της γήρανσης και βοηθά στη σωστή λειτουργία των κυττάρων.
Επιπλέον, προστατεύει τον οργανισμό μας, προφυλάσσοντας τα οστά, προλαμβάνοντας τις βλάβες από την υψηλή αρτηριακή πίεση, μειώνοντας την κακή χοληστερίνη και εμποδίζοντας τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων που έχουν την τάση να μετατραπούν σε καρκινικά.


Απαραίτητο, λοιπόν, είναι να φροντίζουμε να λαμβάνουμε καθημερινά 1000 mg ασβεστίου, καταναλώνοντας όχι απαραίτητα μόνον γαλακτοκομικά και τυριά, που είναι και η κύρια πηγή, αλλά και μπρόκολο, πράσινα λαχανικά, σουσάμι, σαρδέλες και σολομό.

newsbomb.gr

Loading...

Add Comment

Click here to post a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Calendar

Σεπτέμβριος 2013
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ   Οκτ »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close